Reklamacje i zwroty

Jeśli produkt, który otrzymałeś został dostarczony uszkodzony, uszkodził się w trakcie użytkowania mimo, że był używany w sposób zgodny z przeznaczeniem, lub chcesz go zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny, wystarczy, że wypełnisz jeden z poniższych formularzy i wyślesz go nam na maila sklep@conligo.pl lub w wersji papierowej pod adres: OTOSEO Adrian Jagiełło, ul. Chorzowska 83, 41-605 Świętochłowice razem ze wspomnianym produktem.

Formularz zwrotu.pdf

Formularz reklamacji.pdf

Zachęcamy Cię do wcześniejszego kontaktu z nami przed nadaniem zwrotu w celu oceny jego zasadności i ewentualnego oszczędzenia kosztów wysyłki.

Regulamin zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie

W przypadku uznania reklamacji lub zwrotu naprawiamy, wymieniamy towar lub zwracamy wpłatę razem z pierwotnym kosztem wysyłki od nas do Ciebie o ile był to najtańszy możliwy sposób dostawy. W innym przypadku kwota zwrotu za przesyłkę będzie dostosowana do najtańszego możliwego sposobu dostawy – na przykład, jeśli oferowaliśmy dostawę najtaniej za 10zł, a ty wybrałeś przy zamawianiu usługę droższą, np. za 15zł – zwrócimy Ci 10zł.

W przypadku reklamacji towaru i wymiany, która zostanie przez nas zaakceptowana zwrócimy Ci wszystkie koszty przesyłek i je pokrywamy. Przed wysyłką towaru od siebie do nas zalecamy skontaktowanie się z naszym sklepem, a wygenerujemy Ci etykietę nadawczą i zamówimy kuriera po odbiór pod drzwi.

W przypadku reklamacji i zwrotu towaru, zwrócimy Ci koszt przesyłki zwrotnej (jak wyżej, zachęcamy do wcześniejszego kontaktu)

W przypadku wysłania do nas towaru bez konsultacji, a gdy nie będzie podstaw do uznania reklamacji koszt przesyłki pokrywasz Ty.

Na górze
Menu
Zamknij
Koszyk
Zamknij
Wróć
Konto
Zamknij